Diablo 4 primește prima actualizare majoră: cum se schimbă jocul celor de la Blizzard
Build-urile de final de joc au fost în mare parte ignorate.
Patch-ul de echilibru mult așteptat pentru Diablo 4 este aici cu avantaje pentru fiecare clasă, dar majoritatea modificărilor vizează experiența de nivelare mai degrabă decât cele mai populare versiuni ale jocului final.
Multe dintre avantajele din notele de la patch-ul 1.0.3 ale Diablo 4 măresc eficiența abilităților de bază și de bază ale fiecărei clase în partea de sus a arborelui de abilități. Barbarii, de exemplu, încep cu patru abilități dintre care să aleagă și toți vor provoca acum daune mai mari și vor genera mai mult din resursele lor Fury pentru a le cheltui pe mișcări puternice. De asemenea, Necromancerul poate genera puțin mai multă resursă de esență din atacul lor la distanță Bone Splinters, ceea ce ar trebui să reducă timpul de nefuncționare între utilizarea abilităților costisitoare.
Cu alte cuvinte, fiecare clasă ar trebui să aibă un timp mai ușor să genereze orice resursă pe care o folosește și va obține mai mult din cheltuirea ei. Cel mai rău lucru într-un joc de rol de acțiune este să auzi „Am rămas fără energie!” iar și iar, așa că Blizzard a încercat să transforme experiența de joc timpurie să se simtă puternică înainte de a obține echipamentul final.
Schimbări așteptate
„Aceste schimbări nu vor schimba relația fundamentală dintre abilitățile de bază și abilitățile de bază, dar sperăm că ele ajută la netezirea experienței de nivelare în timp ce explorăm modalități suplimentare de a le consolida”, spune comentariul Blizzard despre schimbările de clasă.
Patch-ul pare să vizeze în mod special primul sezon al lui Diablo 4, care începe luna viitoare și îți va cere să nivelezi un nou personaj. Nivelarea va fi o parte importantă a fiecărui sezon care urmează, iar multe dintre abilitățile din patch-ul de astăzi tind să necesite mult mai multe puncte de abilitate și echipament legendar pentru a se simți puternic. Prin creșterea eficienței lor peste tot, nicio clasă nu ar trebui să rămână în urmă atunci când sezonul începe la jumătatea lunii iulie.
În ciuda tuturor modificărilor, versiunile finale ale jocului nu s-au schimbat prea mult. Nici măcar legendarul jucător hardcore Rogue Wudijo nu a fost uluit citind modificările din fluxul său. Deși clasa Rogue va primi o creștere uimitoare cu 35% a daunelor abilităților de bază Heartseeker, abilitatea nu este deloc vitală pentru cele mai bune build-uri Rogue, care folosesc doar o abilitate de bază pentru a reduce timpii de răcire la atacuri mai puternice. De fapt, multe dintre cele mai populare versiuni ale jocului final nu se bazează pe abilitățile de bază sau core.
Blizzard spune că monitorizează „subiecte foarte discutate, cum ar fi supraviețuirea minionului [Necromancer] și paritatea construirii”, pentru patch-uri viitoare. M-aș aștepta ca acele schimbări să vină fie în sezonul 1, fie ulterior.